dinsdag 4 oktober 2016

Over het waarom van deze blog

Al jaren houd ik een blog bij voor Importantia Publishing, de uitgeverij waar ik boeken en ebooks publiceer. Van oudsher ontwikkel ik ook content voor de Online Bijbel apps en dus wordt die blog ook gevolgd door gebruikers van de Online Bijbel applicaties.

Recent heb ik voor die blog van Importantia een nieuw format opgezet. Iedere week wordt een kort nieuwsartikel gepubliceerd, waarbij een product of dienst wordt uitgelicht, in het kort achtergrond-informatie wordt gegeven over een boek en veelal ook een speciale aanbieding wordt gedaan. Steeds kort en krachtig.

Ruimte voor uitgebreidere achtergrondinformatie biedt dat blog-format niet. Ik loop tegen ideeën en informatie aan die zeker zinvol is om uitgewerkt te worden, maar de Importantia-blog is daar niet de juiste plaats voor. Dat ga ik hier doen.

Hier zal ik artikelen plaatsen die meer informatief van aard zijn. Vaak zullen deze artikelen in relatie staan tot mijn werk als uitgever. Zo heb ik bijvoorbeeld in de loop van de jaren de nodige vragen gekregen over het gebruik van de Importantia Studiebijbel. Ik ben dan ook van plan een serie achtergrondartikelen te schrijven die zinvol zijn bij het gebruik van dit bijbelstudie-hulpmiddel.
Ook zal ik hier artikelen plaatsen die voortkomen uit mijn studie theologie.

met vriendelijke groet

Peter van der Schelde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten